Subject: FW: Pae 80 Pae Keskus
From: "Nadezda Ursini" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Jul 2025 09:30:52 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Meil Pae keskuses kõik töötab nii nagu peab, täna hommikul kontrollisin maja 
ümber ja mingit lisa lärmi ei ole. Ventilatsiooni hooldab firma Olander OÜ , 
nendega suhlesime see teemal, mingit muret ja lisa lärmi ei ole.

Mõnikord juhtub nii et elanikud ei saa aru kust lärm tuleb.  Korval hoone on 
Lasnamäe Keskus, seal on ka vent agregaadid.

Loodan et lärmi allikas leidub, meie keskuses on kõik ok

Nadezda Ursini

Pae Keskus, Pae 80

56239188

From: Aleksandr Skoljar <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 23, 2025 1:29 AM
To: [email-masked]; Nadezda Ursini <[email-masked]>; Igor Sidorenko / 
Estplain Sidorenko <[email-masked]>; Hannes Kink <[email-masked]>
Subject: Fwd: Pae 80 Pae Keskus

Отправлено с iPhone

Начало переадресованного сообщения:

От: Munitsipaalpolitsei korrapidaja <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Дата: 22 июля 2025 г. в 19:08:24 GMT+3
Кому: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Копия: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Тема: Pae 80 Pae Keskus

Tere!

Politsei poolt saadeti selline info. Konsulteeritud välijuhiga, meie 
patrullil pole seal midagi teha, katusele me ei roni. Tema soovitas info 
Teile saata.

Pae keskuse juures on mingi toru, sealt tuleb vali hääl, teataja lapsed 
kardavad ja teataja häiritud. Palub POL kontrollida. Helistatud teatajale. 
Teataja ise elab Pae 84 ja väidab, et see toru ( ventilatsiooni toru? ) asub 
Pae keskuse katusel ja väljub just teataja maja poole. Toru ulub hirmsasti.

Lugupidamisega

Riina Tiirak

Tallinna abitelefoni spetsialist

Korrakaitseosakond

Tel. 6619860, 14410

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tallinn on  <https://sport.tallinn.ee/et> Euroopa spordipealinn 2025